Sklep pszczelarski ON-LINE. Produkty pszczele z własnych pasiek! Miód, pyłek pszczeli, propolis, pierzga, mleczko pszczele. Sprzęt pszczelarski-największy wybór! Ceny producenta! Zapraszamy 24h!
Nowości
Informacje
Jad pszczeli w kremie 1000j
Chwilowo niedostępny

Jad pszczeli w kremie 1000j
Kliknij aby powiększyć

Wyślij na FB
Powyżej 100zł kupisz na raty!

Maść z jadem pszczelim 1000j
JAD PSZCZELI

Jad pszczeli (apitoksyna) wytwarzają ją pszczoły robotnice i matki pszczele. Służy on pszczołom do obrony własnej i gniazda. Obecnie jad pszczeli pozyskuje się na drodze działania na pszczoły prądem elektrycznym.
Skład chemiczny
Suchy jad pszczeli to przede wszystkim białko. Do głównych jego składników należą peptydy, enzymy i aminy biogenne. Wśród aktywnych biologicznie peptydów najważniejsze miejsce zajmuje melityna, apamina i peptyd MCDP. Z enzymów najważniejsze znaczenie wykazują: hialuronidaza i fosfolipaza A2. Ważnym składnikiem jadu pszczelego są aminy biogenne, głównie histamina. W jadzie pszczelim występują także biopierwiastki, kwasy nieorganiczne, cukry, lipidy, sterole, wolne aminokwasy i kwasy nukleidowe.
Działanie lecznicze jadu pszczelego jest bardzo szerokie. Wiele jest również sposobów leczenia (apitoksynoterapia). W terapii jadem pszczelim stosuje się zarówno tradycyjną metodę użądleń przez pszczoły jak i metody współczesne do których zalicza się wstrzyknięcia, jonoforezę, chemoakupunkturę oraz miejscowo maści i mazidła.
OGÓLNE PRZECIWSKAZANIA DO LECZENIA JADEM PSZCZELIM:
Jad pszczeli nie może być stosowany u osób na niego uczulonych. Nie podaje się jadu pszczelego przy chorobach psychicznych, gruźlicy, chorobach nerek z krwiomoczem, chorobach wątroby i trzustki oraz chorobach krwi. Jadem pszczelim nie mogą leczyć się kobiety w ciąży i małe dzieci.
JAD PSZCZELI W KREMIE (MAŚCI)- tylko do użytku zewnętrznego
Maści z jadem pszczelim stosowane są najczęściej w warunkach domowych. Leczenie rozpoczyna się próbą na uczulenie: niewielką ilością kremu smarujemy skórę na przedramieniu i pozostawiamy na 24 godziny. W przypadku wystąpienia takich objawów jak: zaczerwienienie, swędzenie, obrzęk- należy przemyć skórę wodą z mydłem i zażyć wapno.
Sposób użycia: krem wciera się w bolące, chore miejsca rano i wieczorem. W miarę upływu terapii trwającej najczęściej od 2 do 8 tygodni- dawkę stopniowo zwiększa się.
Jad pszczeli w postaci maści jest cennym środkiem w:
- chorobach reumatycznych układu ruchu
Reumatoidalne zapalenie stawów, zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa, choroba zwyrodnieniowa stawów.
- chorobach neurologicznych:
Głównie nerwobóle m.in. nerwoból nerwu kulszowego (rwa kulszowa), neuralgie splotu lędźwiowo-krzyzowego (lumbago), nerwoból nerwu trójdzielnego, polineuropatie (zapalenie wielonerwowe), a także zespoły bólowe pourazowe, w tym dyskopatie, przecięcie korzeni nerwowych i zwichnięcia ścięgien.
- chorobach naczyń krwionośnych kończyn dolnych,
- w przypadku trudno gojących się ran i odmrożeń.
Podczas stosowania maści nie należy dotykać palcami oczu, ust, nosa, błoń śluzowych. Chronić przed dziećmi.
Opakowanie 30g
500j lub 1000j oznacza stężenie kremu (ilości czynnej substancji).
500j (jednostek) oznacza 500mg na 1000g produktu.
1000j (jednostek) oznacza 1000mg na 1000g produktu.
Krem o stężeniu 1000j jest bardzo silny zalecamy zatem użytkowanie kremu o stężeniu 500j przez jakiś czas (zastosowanie kilku opakowań kremu podczas dłuższej kuracji) i dopiero potem przejście na większe stężenie.
Podczas produkcji kremu z jadem pszczelim NIE GINĄ PSZCZOŁY! Jad poławiany jest przy użyciu specjalnych poławiaczy jadu pszczelego i może być on poławiany tylko dwa razy w ciągu sezonu u jednej rodziny pszczelej.

Data dodania produktu do sklepu: wtorek, 10 październik 2006.
RECENZJE
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz Recenzję
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: